Pierre Fabre: Aνακαλύψαμε τα μυστικά ομορφιάς της τοπ πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρίας #THEGREENPROJECT

Ο Eric Ducournau, CEO, της Pierre Fabre Dermo- Cosmétique, μιλά αποκλειστικά στο ELLE.gr για το σημερινό status της κορυφαίας πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας και τις αξίες στις οποίες είναι προσηλωμένη εδώ και πάνω από 60 χρόνια!

Elle 28 Μαρ. 22
Pierre Fabre: Aνακαλύψαμε τα μυστικά ομορφιάς της τοπ πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρίας #THEGREENPROJECT

Σίγουρα έχετε αφεθεί όχι μόνο μία και δύο, αλλά πολλές φορές στις ευεργετικές ιδιότητες προϊόντων των brand που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του γνωστού κολοσσού ομορφιάς που εδρεύει στην Τουλούζη. Ο λόγος, για τις μάρκες Avène, A-Derma, Klorane, René Furterer, Ducray, Naturactive και Oral Care που πρωταγωνιστούν στο φαρμακείο και στην καθημερινή μας ρουτίνα περιποίησης. O επικεφαλής του ομίλου, Eric Ducournau, μας λύνει όλες τις απορίες για την επιτυχημένη συνταγή μιας πρωτοπόρου εταιρείας, που στον πυρήνα του DNA της βρίσκονται η αφοσίωση στις αρχές της αειφορίας, της ηθικής και ο σεβασμός προς τον άνθρωπο. Όλα τα μυστικά ομορφιάς του ομίλου Pierre Fabre είναι εδώ:

μυστικά ομορφιάς

Τι είναι αυτό που κάνει τον όμιλο Pierre Fabre να ξεχωρίζει στη διεθνή σκηνή των δερμοκαλλυντικών;

Διαφοροποιούμαστε με ένα μοναδικό και ανθρωπιστικό μοντέλο διοίκησης: το ίδρυμα Pierre Fabre και οι υπάλληλοι της εταιρείας είναι οι μόνοι μέτοχοι. Το ίδρυμα κατέχει το 86% του κεφαλαίου του ομίλου, ενώ το 8,5% ανήκει στους εργαζόμενους μέσω του προγράμματος μετοχών των εργαζομένων που δημιουργήθηκε το 2005 και είναι ανοιχτό σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Αυτό κινητοποιεί και δεσμεύει όλους τους υπαλλήλους προς έναν κοινό στόχο, δίνοντας νόημα στην καθημερινή εργασία όλων. Επισημαίνω ενδεικτικά μερικά από τα τριάντα περίπου προγράμματα δράσης μας: 1. Στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ) και στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, η Pierre Fabre συνεργάζεται με τον δρα Mukwege, βραβευμένο με Νόμπελ Ειρήνης, για να προσφέρει βοήθεια στις γυναίκες που έχουν υπάρξει θύματα σεξουαλικής βίας. 2. Στην υποσαχάρια Αφρική, πάλι, «τρέχουμε» προγράμματα για την καταπολέμηση του καρκίνου του δέρματος σε άτομα με αλμπινισμό. Συγκεκριμένα, παρέχουμε μια προσαρμοσμένη φωτοπροστατευτική σύνθεση, που προσφέρει υψηλό επίπεδο αντιηλιακής προστασίας και χρησιμοποιείται για την τοπική παραγωγή αντιηλιακών κρεμών, που διανέμονται δωρεάν. Επιπλέον, είμαστε η μόνη εταιρεία στον κόσμο που προσφέρει λύσεις για την πρόληψη αλλά και τη θεραπεία του καρκίνου του δέρματος, καθώς και για την αντιμετώπιση των παρενεργειών της. Συγκεκριμένα, η Eau Thermale Avène διαθέτει μια ευρεία γκάμα αντιηλιακών που εφαρμόζονται ως πρόληψη. Στο νέο μας λανσάρισμα, τα αντιηλιακά βασίζονται μάλιστα σε ένα νέο φίλτρο UV, το TriAsorB (βλ. πάνω) που προέρχεται από μόρια που αναπτύχθηκαν και κατοχυρώθηκαν από μια ιατρική ερευνητική ομάδα της Pierre Fabre ως μέρος ενός προγράμματος κατά της ημικρανίας. Επίσης παρέχει προϊόντα που χρησιμοποιούνται θεραπευτικά στο
Κέντρο Υδροθεραπείας που λειτουργεί η μάρκα στη Γαλλία για γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε χημειοθεραπεία, καθώς και καλλυντικά που παράγονται σε
αποστειρωμένο περιβάλλον (cosmétique stérile), χωρίς συντηρητικά, όπως το XeraCalm AD, τα οποία είναι πλήρως προσαρμοσμένα σε αυτό το ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα.

Ποια είναι η θέση σας όσον αφορά την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) και τι κάνετε για να μειώσετε το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα;

Ο Pierre Fabre, ιδρυτής του ομίλου μας, ήταν φαρμακοποιός και παθιασμένος βοτανολόγος. Σε όλη του τη ζωή ασχολήθηκε με την ευημερία των ασθενών και την προστασία της φύσης, δείχνοντας πάντα μεγάλο σεβασμό στους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της εταιρείας. Θέλοντας να επεκτείνουμε το ανθρωπιστικό του όραμα, το 2019 δημιουργήσαμε την Green Mission της Pierre Fabre, η οποία εφαρμόζει πιλοτικά όλες τις πρωτοβουλίες της φυσικότητας και της ΕΚΕ του oμίλου. Οι δράσεις της επικεντρώνονται στη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των μονάδων μας, στην αύξηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ακόμη και στην κατασκευή κτηρίων θετικής ενέργειας. Στόχος μας είναι να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 33% μέχρι το 2030, ενώ δεσμευόμαστε να μειώσουμε την κατανάλωση ενέργειας κατά 25% χρησιμοποιώντας τουλάχιστον 25% ανανεώσιμες πηγές έως το 2025.

μυστικά ομορφιάς

Η φυσικότητα δεν είναι κάτι καινούριο για την Pierre Fabre, σωστά;

Η φύση είναι μέρος του DNA μας, ζούμε και εμπνεόμαστε από αυτήν. Μάλιστα, το 2021, το 62% του τζίρου μας προήλθε από προϊόντα με ενεργά φυσικά συστατικά. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε περισσότερα από 400 φυτικά εκχυλίσματα και σχεδόν τα τρία τέταρτα των φυτών μας καλλιεργούνται χωρίς φυτοϋγειονομική επεξεργασία. H A-Derma, για παράδειγμα, μόλις κυκλοφόρησε την Biology (βλ. πάνω), μια σειρά πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων περιποίησης προσώπου, που αποκαθιστά την ισορροπία σε όλους τους τύπους δέρματος. Η επιτυχία της οφείλεται στο εκχύλισμα βρώμης Rhealba®, που προέρχεται από το ομώνυμο φυτό το οποίο καλλιεργείται από γεωπόνους μας στην περιοχή Tarn της Nότιας Γαλλίας σύμφωνα με τα πρότυπα της βιολογικής γεωργίας, δηλαδή χωρίς φυτοφάρμακα και μυκητοκτόνα. Μιλάμε, δηλαδή, για συνθέσεις 99% φυσικές και πιστοποιημένα οργανικές που περιλαμβάνουν μόνο βασικά συστατικά για τη διασφάλιση της βέλτιστης ανοχής τους από την επιδερμίδα.

μυστικά ομορφιάς

Αυτό είναι που λέμε ηθική καλλιέργεια; 

Θέλουμε να επιστρέψουμε στη φύση ό,τι εκείνη μας δίνει απλόχερα. Ως εκ τούτου, εργαζόμαστε σκληρά για να εξασφαλίσουμε ισχυρές, ασφαλείς, βιώσιμες και ηθικές αλυσίδες εφοδιασμού. Η βρώμη Rhealba® που προανέφερα αλλά και η κυανή κενταύρια, που χρησιμοποιείται στη σειρά περιποίησης προσώπου Bleuet της Klorane με βιολογική κυανή Κενταύρια για το κουρασμένο δέρμα και στη σειρά με βιολογική υδάτινη Μέντα (βλ. πάνω) για αποτοξίνωση, αποτελούν τέλεια παραδείγματα. Δεσμευόμαστε, επίσης, ως προς τους ηθικούς προμηθευτές με την ετικέτα Fair For Life, όπως γίνεται για το βούτυρο καριτέ που προμηθευόμαστε από την Μπουρκίνα Φάσο για τη μάρκα René Furterer. Έτσι, βοηθάμε ταυτόχρονα τις γυναίκες που το συλλέγουν για εμάς να αναπτύξουν την οικονομική και κοινωνική τους αυτονομία.

μυστικά ομορφιάς

Πιστεύετε ότι θα δούμε μεγάλη αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία, όσον αφορά τα δερμοκαλλυντικά; Έχετε προετοιμαστεί για κάτι τέτοιο;

H αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών με την ψηφιακή έκρηξη είχε καταστεί ήδη σαφής πολύ πριν την πανδημία. Για να κατανοήσουμε περισσότερο τις προσδοκίες των καταναλωτών μας -και έτσι να ανταποκριθούμε καλύτερα σε αυτές-, ανοίξαμε τον Δεκέμβριο του 2019 στην Τουλούζη το εργαστήριο Pierre Fabre Lab For Care, ένα concept store αφιερωμένο σε νέες αισθητηριακές και ψηφιακές εμπειρίες: διάγνωση δέρματος με το Smart Skin, e-coaching με ειδικούς δερματολόγους, αλλά και εκπαιδευτικά εργαστήρια, τόσο επιτόπου όσο και μέσω social media. Ένας από τους στόχους του εργαστηρίου είναι να μοιραστεί αυτά τα εργαλεία με τους φαρμακοποιούς, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών στο φαρμακείο. Παράλληλα, αναπτύξαμε το Green Impact Index, το πρώτο εργαλείο αξιολόγησης οικολογικού-κοινωνικού σχεδιασμού για καλλυντικά και προϊόντα για την υγεία όλης της οικογένειας. Η μεθοδολογία του έχει επικυρωθεί και εγκριθεί από τον AFNOR Certification, έναν ανεξάρτητο, τρίτο οργανισμό. Κάθε προϊόν αξιολογείται με βάση είκοσι κριτήρια, όπως βιοδιασπασιμότητα και φυσικότητα της σύνθεσης, αποτύπωμα άνθρακα της συσκευασίας και της παρασκευής του προϊόντος, κατανάλωση νερού, γεωγραφική προέλευση των συστατικών, πιστοποίηση βιολογικής καλλιέργειας των συστατικών κ.ά. Αυτή η ανάλυση δίνει μια συνολική βαθμολογία A, B, C ή D. Το προϊόν θεωρείται οικολογικά σχεδιασμένο όταν λαμβάνει συνολική βαθμολογία A ή B. H σειρά Biology της A-Derma που είδαμε παραπάνω, για παράδειγμα, έχει πάρει βαθμολογία Α.

 

μυστικά ομορφιάς

Η αγωγή κατά της τριχόπτωσης Triphasic Progressive της René Furterer έχει πάρει βαθμολογία B στο Green Impact Index.

μυστικά ομορφιάς

Who is who

Ο Eric Ducournau, έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Δημοσίου Δικαίου της σχολής Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Bordeaux στη Γαλλία. Μπήκε στην ομάδα της Pierre Fabre το 2000 ξεκινώντας από τη θέση του Chief Administrative Officer ενώ σήμερα φέρει τον τίτλο του CEO της πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ρετινόλη: Απαντάμε σε όλες σου τις απορίες σχετικά με το top συστατικό αντιγήρανσης

Zoom στα μάτια: 12 αποτελεσματικές κρέμες ματιών που ξεχωρίζουμε

Pastel Nails: 10 ιδέες για να υιοθετήσεις το πιο ανοιξιάτικο μανικιούρ

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT