5 φαγητά που πρέπει να έχεις πάντα στην κουζίνα σου αν προσπαθείς να χάσεις βάρος

Σου εγγυόμαστε ότι μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις τους στόχους σου για απώλεια βάρους.

Elle 30 Αυγ. 22
5 φαγητά που πρέπει να έχεις πάντα στην κουζίνα σου αν προσπαθείς να χάσεις βάρος

Η προσπάθεια να τηρήσεις το πρόγραμμα διατροφής σου μπορεί να αποβεί μεγάλη πρόκληση, ειδικά αν είσαι από αυτούς που επικεντρώνονται κυρίως στο ποια τρόφιμα «δεν μπορούν να φάνε» ή «πρέπει να αποφύγουν».

Ενώ κάθε στρατηγική απώλειας βάρους μπορεί να έχει τα δικά της εξατομικευμένα σύνολα στόχων και κατευθυντήριων γραμμών, είναι χρήσιμο να επικεντρωνόμαστε στις τροφές που μπορούμε να απολαύσουμε και που μπορούν να μας προσφέρουν μια νόστιμη ώθηση φωτικών ινών, πρωτεϊνών, αντιοξειδωτικών, βιταμινών και πολλών άλλων θρεπτικών στοιχείων.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το πετύχουμε αυτό, είναι να βεβαιωθούμε ότι το ντουλάπι, το ψυγείο και η κατάψυξή μας είναι πάντα εφοδιασμένα με μερικά βασικά είδη που μπορούμε να καταναλώσουμε όποτε θελήσουμε. Το να έχουμε αυτά τα τρόφημα στη διάθεσή μας μπορεί να μας βοηθήσει να περιορίσουμε το πόσο συχνά καταναλώνουμε ελλιπείς σε θρεπτικά συστατικά τροφές και να αντισταθούμε στην επιθυμία να ανοίξουμε αυτήν την εφαρμογή παράδοσης φαγητού στο τηλέφωνό μας.

Διάβασε, λοιπόν, παρακάτω για να μάθεις ποιες τροφές λένε οι διαιτολόγοι ότι πρέπει να έχεις πάντα στην κουζίνα σου εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος.

Βατόμουρα

κουζίνα

Ένα από τα καλύτερα φρούτα που μπορείς να έχεις πάντα στο ψυγείο σου είναι ένα κουτί με νόστιμα, πλούσια σε αντιοξειδωτικά βατόμουρα. «Τα βατόμουρα είναι εξαιρετικά υγιεινά, χορταστικά και ευέλικτα. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν άφθονες φυτικές ίνες, ώστε να νιώθεις ικανοποιημένη και χορτάτη για περισσότερο», λέει η Lisa Young, Ph.D., RDN, συγγραφέας του βιβλίου «Finally Full, Finally Slim: 30 Days to Permanent Weight Loss One Portion at a Time». «Μπορείς να τα απολαύσεις σκέτα, να τα προσθέσεις στο γιαούρτι, να τα καταψύξεις και να τα απολαύσεις ως λιχουδιά ή ακόμα και να τα ζεστάνεις στο φούρνο μικροκυμάτων για ένα λεπτό για αυτή τη ζεστή γεύση πίτας με μούρα». Αν διαπιστώσεις ότι δεν μπορείς να τελειώσεις μια συσκευασία με βατόμουρα πριν χαλάσουν, δοκίμασε να αγοράσεις μία συσκευασία με κατεψυγμένα μούρα.

Βρώμη ή πολτό βρώμης

κουζίνα

Το να έχεις ένα κουτί βρώμης στο ντουλάπι σου μπορεί να σε βοηθήσει τα πρωινά εκείνα που χρειάζεσαι μια ώθηση σε φυτικές ίνες, ειδικά επειδή η αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών έχει συσχετιστεί με μεγαλύτερη απώλεια βάρους. «Ο πολτός βρώμης είναι μια υγιεινή και χορταστική επιλογή πρωινού και χρειάζεσαι μόνο λίγα λεπτά για να το φτιάξεις. Η βρώμη περιέχει φυτικές ίνες, οι οποίες θα σε κρατήσουν χορτάτη», λέει ο Young. «Μπορείς να ρίξεις διάφορα φρούτα μέσα, να προσθέσεις γάλα ή νερό και ξηρούς καρπούς ή σπόρους», προτείνει.

Καρύδια

κουζίνα

«Τα καρύδια είναι μια απίστευτα χορταστική τροφή, χάρη στον συνδυασμό πρωτεΐνης, φυτικών ινών και υγιών λιπών. Η συμπερίληψη χορταστικών τροφών στη διατροφή σου μπορεί ενδεχομένως να σε βοηθήσει να τρως λιγότερο και τελικά να χάσεις βάρος», λέει η Lauren Manaker, MS, RDN και συγγραφέας του «The First-Time Mom’s Pregnancy Cookbook» και «Fueling Male Fertility».

Στην πραγματικότητα, τα καρύδια είναι γνωστό ότι έχουν απίστευτα υψηλές συγκεντρώσεις ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία όχι μόνο συνδέονται με την απώλεια βάρους, αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο ανθυγιεινών λιπών.

Διάφορα κατεψυγμένα λαχανικά

κουζίνα

Τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι μία εξαιρετική τροφή για αποθήκευση γιατί δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το αν θα τα καταναλώσεις πριν χαλάσουν. «Αν και μου αρέσουν τα φρέσκα λαχανικά, αν ταξιδεύεις, είσαι συνεχώς απασχολημένη ή δεν έχεις πολύ χρόνο για ψώνια, μπορείς πάντα να βγάλεις τη σακούλα με τα κατεψυγμένα λαχανικά και να τα προσθέσεις στο μεσημεριανό, το δείπνο ή το snack σου», λέει η Young.

Μπορείς να διαλέξεις το αγαπημένο σου λαχανικό ή να προσθέσεις λίγη ποικιλία στο πιάτο σου αγοράζοντας μια συσκευασία με διάφορα λαχανικά. Είτε έτσι είτε αλλιώς, όλα τα λαχανικά είναι εξαιρετικά για απώλεια βάρους, επειδή, σύμφωνα με την Young, είναι «χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά».

Σολομός

κουζίνα

Εάν είσαι λάτρης των θαλασσινών, μπορεί να ωφεληθείς από το να έχεις πάντα στην κουζίνα σου έτοιμο προς κατανάλωση φρέσκο ή κατεψυγμένο σολομό. Όπως και να έχει, τα οφέλη του για την υγεία μπορεί να αποδειχθούν δυνατά πλεονεκτήματα για τη διατροφή σου καθώς σε πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων σου για απώλεια βάρους.

«Ο σολομός είναι γεμάτος με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία συνδέονται με τον κορεσμό και την απώλεια βάρους. Αυτό το ψάρι περιέχει επίσης αρκετή πρωτεΐνη, η οποία πάλι ενισχύει τον κορεσμό», λέει η Manaker. «Η συμπερίληψη σολομού ή άλλων λιπαρών ψαριών στη διατροφή σου δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος όταν φυσικά αποτελεί μέρος μιας συνολικά ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής», εξηγεί.

Cover photo: istockphoto.com

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: