Follow us

Search

Δεν μπορείς να πιεις τον καφέ σου σκέτο; Να τι μπορείς να κάνεις σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Κάνε την καλύτερη επιλογή για την υγεία σου.

Δεν μπορείς να πιεις τον καφέ σου σκέτο; Να τι μπορείς να κάνεις σύμφωνα με τους διατροφολόγους
Cover photo: @onparledemode

Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που είναι καλύτερα από ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ ένα κρύο πρωινό ή έναν κρύο καφέ γεμάτο πάγο όταν η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο. Και ενώ η μυρωδιά του από μόνη της είναι αρκετή για να μας κάνει προσεκτικοί να σηκωθούμε από το κρεβάτι, δεν είναι πολλοί αυτοί που τον προτιμούν σκέτο.

«Η προσθήκη γάλακτος ή κρέμας στον καφέ είναι μια πρακτική που κάνουν οι περισσότεροι για να ενισχύσουν τη γεύση και την κρεμώδη ύφη του συχνά πικρού και όξινου ροφήματος, Αν και είναι πολύ συνηθισμένο, η προσθήκη κρέμας είναι επίσης ένας τρόπος με τον οποίο η επεξεργασμένη ζάχαρη μπαίνει ύπουλα στον καφέ μας», λέει η Lisa Richards, διατροφολόγος και ιδρύτρια της The Candida Diet.

καφέ

Αν δεν αντέχεις να πιεις τον καφέ σου σκέτο, δεν πειράζει, είμαστε πολλοί. Ποιες είναι όμως οι πιο υγιεινές εναλλακτικές, τόσο από την άποψη της κρέμας όσο και από την άποψη των γλυκαντικών; Να τι λένε οι διατροφολόγοι.

Για να κάνεις τον καφέ σου «κρεμώδη»

Αυτές οι fancy κρέμες στην πολύχρωμη συσκευασία τους μπορεί να φωνάζουν το όνομά σου, αλλά είναι πιθανό να είναι γεμάτες ζάχαρη και χημικά. Σύμφωνα με την Richards, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις κρέμες χωρίς γεύση και φυτικής προέλευσης. Αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή κορεσμένων λιπαρών και υπερβολικής πρόσθετης ζάχαρης.

Η πιστοποιημένη διατροφολόγος Alena Schowalter το επιβεβαιώνει, λέγοντας ότι η αγαπημένη της προσθήκη για κρεμώδη υφή είναι το γάλα βρώμης. «Έχει ουδέτερη γεύση, μεταξένια υφή και συχνά είναι εμπλουτισμένο με σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως ασβέστιο, βιταμίνη D και βιταμίνη Β12».

καφέ

Για να κάνεις τον καφέ σου γλυκό

Αν σου αρέσει ο καφές σου να έχει γλυκιά γεύση, υπάρχουν μερικές επιλογές εκεί έξω. «Το μέλι είναι ένα φυσικό γλυκαντικό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ποσότητας πρόσθετης ζάχαρης στον καφέ σου», λέει η Richardson. Μια άλλη επιλογή που προτείνει είναι το εκχύλισμα φρούτων μοναχών. Το εκχύλισμα φρούτων μοναχών περιέχει μερικές απίστευτες ενώσεις που είναι 300-400 φορές πιο γλυκές από τη ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο και ουσιαστικά χωρίς θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα επηρεάσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και δεν θα καταστρέψει τα δόντια σου.

Η Schowalter σημειώνει ότι μια πρέζα ζάχαρη δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να αισθάνεσαι άσχημα, οπότε μπορείς να το κάνεις χωρίς ενοχές. Μπορείς όμως να δοκιμάσεις και τη στέβια, που επίσης δεν έχει θερμίδες.

καφέ

Για να αποφύγεις και το γάλα και τη ζάχαρη

Όταν πρόκειται να προσθέσεις στον καφέ σου κάτι, υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω. Ποιες πρέπει λοιπόν να αποφύγεις τελείως; Οι διατροφολόγοι λένε ότι γενικά θα πρέπει μάλλον να αποφεύγεις τις παραδοσιακές κρέμες καφέ. Αν και τα συστατικά διαφέρουν ανάλογα με τη μάρκα, οι περισσότερες κρέμες καφέ παρασκευάζονται από συνδυασμό νερού, ζάχαρης και φυτικού ελαίου. Τα φυτικά έλαια χρησιμοποιούνται συνήθως για να προσφέρουν αυτή την κρεμώδη υφή, αίσθηση και γεύση.

Δεν θα δαιμονοποιήσουμε ποτέ τις θερμίδες, το λίπος ή τη ζάχαρη, ωστόσο συχνά αυτές οι επιλογές περιέχουν πολύ μικρή (ή και καθόλου) θρεπτική αξία και φυσικά η υγεία είναι πάνω τις θερμίδες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

 

MORE FROM

Διατροφη

BEST of INTERNET