Follow us

Search

Πώς να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα χωρίς να στερηθείς τίποτα απολύτως

Ξεκίνα από τώρα για να απολαύσεις μετά!

Πώς να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα χωρίς να στερηθείς τίποτα απολύτως

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος άνθρωπος παίρνει μόνο ένα έως δύο κιλά κατά την περίοδο των γιορτών. Όμως, τα δύο κιλά είναι περίπου ο μέσος όρος για όσους ελέγχουν το βάρος τους, δεν είναι ασυνήθιστο για άτομα που είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα να πάρουν περισσότερα. Μπορεί να μην φαίνεται πολύ, αλλά από τη στιγμή που αυτό το κιλό το έχεις πάρει, υπάρχει πιθανότητα να παραμείνει εκεί μόνιμα. Και αν αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο, τότε 10 χρόνια αργότερα, θα είσαι 10 κιλά βαρύτερη! Γι’ αυτό χρειάζεσαι ένα σχέδιο που να μπορείς να διαχειριστείς και να μην πάρεις κιλά μέχρι να τελειώσουν τα Χριστούγεννα και οι γιορτές. Η Αναστασία Κόκκαλη, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος B.Sc (Hons) σου δίνει τα tips.

1. Φάε ένα μελομακάρονο, όχι τρία!

Από τη στιγμή που τα γλυκά των Χριστουγέννων βγαίνουν στα καταστήματα βομβαρδιζόμαστε με λιχουδιές και πειρασμούς σε κάθε βήμα. Το χειρότερο, συχνά συμπεριφερόμαστε σαν να πρόκειται να μην ξαναδούμε αυτά τα γλυκά ποτέ! Αντιμετωπίζουμε το φαγητό των γιορτών σαν να πρόκειται για το τελευταίο μας γεύμα. Αυτό συχνά οδηγεί σε υπερφαγία κάθε φορά που βρίσκονται μπροστά μας. Αν θέλεις να φας ένα ιδιαίτερο φαγητό ή γλυκό τα Χριστούγεννα, μπορείς. Απλώς μην φας τρεις μερίδες. Μην δίνεις τόση σημασία σε αυτό το εποχιακό φαγητό.

2. Πες «όχι»

Κάνε συνήθεια του να περιγράφεις τι θα τρως κάθε μέρα και να προγραμματίζεις τις προπονήσεις σου. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα αφιερώνεις περισσότερο χρόνο για ψώνια, προετοιμασία φαγητού και μαγείρεμα των γευμάτων σου για την επόμενη εβδομάδα, ώστε να μην πέσεις στον πειρασμό να φας ό,τι περίσσεψε από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Και αν δεν είναι στο προκαθορισμένο πρόγραμμα γευμάτων σου, δεν πειράζει να πεις «όχι, ευχαριστώ». Πολλοί κάνουν το λάθος να τρώνε για να μην απογοητεύσουν όσους τους καλούν σε τραπέζι στις γιορτές. Πιστεύουν ότι πρέπει να φάνε τα φαγητά που οι άλλοι τους πιέζουν να φαν. Αλλά να είσαι προσεκτική και επίμονη με το πρόγραμμά σου. Πες ξεκάθαρα στην οικογένειά σου «όχι». Αν νιώσουν απόρριψη ή στεναχωρεθούν, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα, όχι δικό σου.

Δες τα υπόλοιπα tips στο bestofyou.gr.

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET