4 tips να οργανώνεις σωστά τον χρόνο σου στο γραφείο

Σίγουρα κάτι από όλα αυτά θα σε βοηθήσει να είσαι ακόμα πιο αποδοτική και λιγότερο αγχωμένη.

Elle 08 Οκτ. 21
4 tips να οργανώνεις σωστά τον χρόνο σου στο γραφείο

Το να οργανώνεις σωστά τον χρόνο σου στο γραφείο δεν είναι απλή υπόθεση. Χρειάζεσαι σχέδιο και πλάνο ώστε να εξοικονομείς χρόνο, να προλαβαίνεις τα deadline και να είσαι απόλυτα οργανωμένη. Και όμως, η τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει πολύ. Οι συσκευές που κανονικά «ξοδεύουμε» τον χρόνο μας, μπορεί να γίνουν σύμμαχοι ώστε να τον οργανώσουμε καλύτερα.

Η ρουτίνα

Σίγουρα έχεις μία συγκεκριμένη ρουτίνα όταν ξεκινάς τη δουλειά και αυτή η ρουτίνα σε βοηθά να μπεις στο work mode. Τσέκαρε τα κοινωνικά δίκτυα καθώς πίνεις τον καφέ σου και στείλε αυτά τα μηνύματα που ήθελες από χθες. Όταν τελειώσεις με τον καφέ σου, κλείσε τα παράθυρα και αφοσιώσου σε αυτά που έχεις να κάνεις για τη δουλειά.

Δες τα υπόλοιπα tips στο 4moms.gr.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT