Menu

8 λόγοι να βάλεις την γυμναστική στην ζωή σου (και δεν αναφερόμαστε στο αδυνάτισμα!)

Ενώ η απώλεια βάρους και πόντων είναι σίγουρα ευπρόσδεκτα αποτελέσματα, η συστηματική άσκηση ωφελεί το σώμα σου και σε άλλα επίπεδα.

Φώτο: @hannabronfmann

Στρες, τέλος! 
Η άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα για όσες αισθάνονται το άγχος να τις καταβάλει σε καθημερινή βάση αφού σου επιτρέπει να «αποδράσεις» από την πραγματικότητα έστω και για λίγη ώρα μειώνοντας τα επίπεδα κορτιζόλης (της ορμόνης του στρες, δηλαδή) στον οργανισμό.

Body positivity
Η γυμναστική σε βοηθά να χτίσεις καλύτερη και πιο επιεική σχέση με το σώμα σου. Θα το αγαπήσεις περισσότερο για τις αντοχές που έχει, θα το θαυμάσεις όταν θα παρατηρήσεις σημαντικές αλλαγές και σίγουρα θα νιώσεις γεμάτη αυτοπεποίθηση και ζωντάνια.

Το αντίδοτο στην καθιστική ζωή
Αν δουλεύεις σε γραφείο και περνάς πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή η στάση του σώματός σου σίγουρα υποφέρει. Εντάσσοντας την γυμναστική στην καθημερινότητά σου θα κάνεις καλό στο σώμα σου και θα βάλεις τέλος στον πόνο στην μέση και τον αυχένα.

Bye bye οστεοπόρωση
Η σωστή και συστηματική προπόνηση με βάρη ενδυναμώνει τα οστά με αποτέλεσμα να έχεις λιγότερες πιθανότητες να πάθεις οστεοπόρωση σε μεγαλύτερη ηλικία.

Σε βοηθά να κατακτήσεις τους στόχους σου
Οι αλλαγές που θα παρατηρήσεις στο σώμα και την διάθεση σου, που θα είναι αποτέλεσμα προπόνησης και προσήλωσης στον στόχο, θα σε κάνουν να πιστέψεις στον εαυτό σου και σε άλλους τομείς της ζωής σου!

Σου χαρίζει διαύγεια και ευεξία
Οι ειδικοί λένε ότι μια ώρα άσκησης το πρωί έχει την δυνατότητα να αλλάξει την διάθεση σου για όλη την ημέρα: θα νιώθεις πιο παραγωγική, ήρεμη και γεμάτη ενέργεια. Ό,τι δηλαδή χρειάζεσαι για να είσαι σε top φόρμα καθημερινά.

Οι ενδορφίνες
Η feel-good ορμόνη που πλημμυρίζει το σώμα μετά από ένα αποτελεσματικό workout θα σε κάνει να νιώσεις άλλος άνθρωπος, ειδικά σε περιόδους που η διάθεσή σου δεν είναι στα καλύτερά της. Προπονητές και λάτρεις του fitness δηλώνουν ότι αυτό το αίσθημα είναι που τους πείθει να μένουν πιστοί στο πρόγραμμά τους.

Ο καλός και ποιοτικός ύπνος 
Μια καλή προπόνηση θα σε βοηθήσει να αποκοιμηθείς γρηγορότερα και καλύτερα με αποτέλεσμα να νιώθεις φρέσκια και γεμάτη ενέργεια το επόμενο πρωί. Μορφές άσκησης όπως η yoga, για παράδειγμα, βοηθούν όλο το σώμα να ηρεμήσει μετά από μια δύσκολη μέρα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search