Follow us

Search

9 junk snacks με λίγες θερμίδες για απόλαυση χωρίς ενοχές

Ξέρουμε πως αγαπάς το junk food, όπως όλοι μας. Όμως όντας ακόμη στον αέναο αγώνα για το καλοκαιρινό κορμί, ίσως να θέλεις να κάνεις μια διαλογή στα snacks που επιλέγεις, τις δύσκολες ώρες της λιγούρας. Βρήκαμε τα 5 snack με τις λιγότερες θερμίδες.

9 junk snacks με λίγες θερμίδες για απόλαυση χωρίς ενοχές

Όλοι λαχταρούν το junk food. Μερικές φορές, ειδικά μέσα στην καλοκαιρινή ζέστη, ένα κεσεδάκι παγωτό με μεγάλο κουτάλι είναι η πρώτη σου επιλογή, ακόμη κι αν ξέρεις πολύ καλά πως δεν θα έπρεπε. Ωστόσο, υπάρχουν σνακ που είναι λιγότερο ανθυγιεινά από ό, τι οι περισσότερες επιλογές εκεί έξω. Πρέπει απλά να ξέρεις ποια να επιλέξεις. Την επόμενη φορά που τα munchies θα σου χτυπήσουν την πόρτα, μπορείς να δοκιμάσεις κάποια απο τα παρακάτω -όχι και τόσο- ανθυγιεινά τρόφιμα.

Πατατάκια τορτίγιας

junk

Τα τσιπ τορτίγιας έχουν λιγότερο λίπος και θερμίδες από τα πατατάκια. Το ίδιο ισχύει και για τα Doritos, τα οποία έχουν 140 θερμίδες και 8 γραμμάρια λίπους ανά μερίδα. Έτσι την επόμενη φορά που θα χρειαστείς ένα αλμυρό, τραγανό σνακ, επέλεξε τα τσιπς.

Γρανίτα

junk

Ενώ οι γρανίτες φρούτων έχουν ζάχαρη, δεν έχουν λίπος. Διατίθενται επίσης προσυσκευασμένα σε μεμονωμένες μερίδες, οπότε είναι λιγότερο πιθανό να καταναλώσεις περισσότερο από τη συνιστώμενη ποσότητα. Οι παγωμένες γρανίτες έχουν μόνο 40 θερμίδες ανά τεμάχιο και έρχονται σε πολλές γεύσεις. Ή εναλλακτικά μπορείς να εξοικονομήσεις χρήματα και να δοκιμάσεις να φτιάξεις τις δικές σουγρανίτες στο σπίτι.

Κοτομπουκιές

Μια παραγγελία 4 κομματιών κοτόπουλου έχει μόνο 170 θερμίδες με 9 γραμμάρια πρωτεΐνης και μπορεί να σου προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση και ένα σάντουιτς κοτόπουλου με υψηλότερες θερμίδες. Επέλεξε μη κρεμώδεις σάλτσες όπως μπάρμπεκιου ή γλυκόξινη, οι οποίες προσθέτουν μόνο 45 έως 50 θερμίδες.

Μαύρη σοκολάτα

Όταν σου έρχεται αυτή η λαζτάρα για σοκολάτα, επέλεξε τη μαύρη σοκολάτα. Έχει λιγότερη ζάχαρη από τη σοκολάτα γάλακτος και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και φυτικές ίνες. Περιέχει επίσης πολυφαινόλες, κατεχίνες και φλαβανόλες, οι οποίες δρουν όλα ως αντιοξειδωτικά.

Ποπ κορν

junk

Το ποπ κορν είναι ολικής αλέσεως και είναι ογκώδη σαν σνακ, οπότε θα νιώσεις σαν να τρώς πολύ περισσότερο από όσο πραγματικά καταναλώνεις. Προτίμησε ποπ κορν χύμα και βάλτα στην κατσαρόλα. Μπορείς να βάλεις όσο λάδι ή βούτυρο θέλεις, ενώ μπορείς να προσθέσεις τα αγαπημένα σου καρυκεύματα. Η σκόνη τσίλι, το τυρί παρμεζάνα και η ζάχαρη κανέλας είναι ιδανικές επιλογές αν θες να δοκιμάσεις κάτι καινούριο.

Pretzels

Τα τραγανά pretzels είναι γνωστά για τη χαμηλή περιεκτικότητά τους σε λιπαρά. Υπάρχουν πολλές αρωματισμένες εκδόσεις για να διαλέξεις τώρα, όπως με μουστάρδα μέλι ή πικάντικο, που έχει περίπου 140 θερμίδες ανά μερίδα, ανάλογα με την ποικιλία.

Τηγανητές γλυκοπατάτες

junk

Εάν μπορείς να επιλέξεις γλυκοπατάτα στη θέση της κανονικής πατάτας, πάντοτε να την προτιμάς, ειδικά σε τηγανητές πατάτες. Θα πάρετε πιθανώς τους ίδιους υδατάνθρακες και θερμίδες, αλλά οι γλυκοπατάτες έχουν περισσότερες ίνες και τεράστια ποσότητα βιταμίνης Α.

Μπισκότα βρώμης

Όταν έρθει η ώρα για κάτι γλυκό, ένα μπισκότο βρώμης είναι η καλύτερη και πιο υγιεινή επιλογή. Η βρώμη ολικής άλεσης περιέχει πολλές ίνες και μέταλλα όπως ασβέστιο και σίδηρο. Όταν προστίθενται αποξηραμένα φρούτα ή ξηροί καρποί, όπως γίνεται συνήθως, ο αριθμός των βιταμινών, των ινών και των πρωτεϊνών αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

Τυρί

Το σνακ αυτό σε μικρή ποσότητα μπορεί να σου προσφέρει μια υγιεινή δόση ασβεστίου και πρωτεΐνης.  Να επιλέγεις σκληρά τυριά όπως τσένταρ ή παρμεζάνα και να προτιμάς τον συνδυασμό τους με φρούτα ή ξηρούς καρπούς για επιπλέον βιταμίνες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

Διατροφη

BEST of INTERNET