Follow us

Search

Με αυτές τις 6 μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου θα αγαπήσεις λίγο περισσότερο τον εαυτό σου

Be the love you never received.

Με αυτές τις 6 μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου θα αγαπήσεις λίγο περισσότερο τον εαυτό σου

Η αγάπη του εαυτού μας είναι μια μαγική ενέργεια που μπορεί να μεταμορφώσει θετικά τη ζωή μας. Η αλλαγή των προτύπων μας και η αύξηση της αγάπης προς τον εαυτό μας, δεν χρειάζεται πάντα να είναι πολύπλοκη ή χρονοβόρα. Η καθημερινή εργασία πάνω σε αυτό με μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές είναι ένας καλός τρόπος για να ισορροπήσεις μέσα σου και να υποβοηθήσεις την απαιτητική εσωτερική δουλειά που ίσως κάνεις με έναν σύμβουλο ψυχικής υγείας ή άλλο ειδικό. Δοκίμασε λοιπόν, τις παρακάτω προτάσεις κάθε φορά που θέλεις να δώσεις λίγη περισσότερη αγάπη στον εαυτό σου για να αντέξεις άλλη μία δύσκολη ημέρα.

1. Γνώρισε τον εσωτερικό σου κριτή 

Όλοι έχουμε μια μικρή φωνή στο κεφάλι μας που λατρεύει να επισημαίνει τα λάθη και τις αδυναμίες μας, να μας κρίνει, ακόμη και να μας ντροπιάζει. Απλώς η επίγνωση αυτής της φωνής και η αναγνώριση του πότε είναι ενεργή βοηθάει πολύ. Ο εσωτερικός σου κριτής μπορεί να σου θυμίζει κάποιον, όπως έναν πολύ επικριτικό κηδεμόνα από την παιδική σου ηλικία ή έναν αυστηρό δάσκαλο ή διευθυντή. Θυμήσου ότι ο εσωτερικός σου κριτής μπορεί απλώς να προσπαθεί να σε κρατήσει ασφαλή μέσω της τελειομανίας. Αντί να ακούς τον εσωτερικό σου κριτή, κάνε διάλογο μαζί του. Ρώτησε τον εσωτερικό εάν μπορεί να σου δώσει χρήσιμες πληροφορίες με πιο στοργικό και ισορροπημένο τρόπο. Μην διστάσεις ακόμα και να τον κοροϊδέψεις δίνοντάς του ένα γελοίο όνομα!

αγαπήσεις

2. Κάνε μία παύση στην ημέρα σου για να υποστηρίξεις το σώμα σου με ουσιαστικούς τρόπους

Κάθε φορά που αφιερώνεις λίγα λεπτά κατά τη διάρκεια της ημέρας για να κάνεις παύση και να φροντίσεις το σώμα σου, υπενθυμίζοντας στον εαυτό σου πόσο σημαντική είσαι και αυτό είναι μια μεγάλη πράξη αγάπης! Είτε πρόκειται για ένα διάλειμμα για να πάρεις τα φάρμακα ή τα συμπληρώματά σου, είτε για να φτιάξεις ένα υγιεινό σνακ ή για να απομακρυνθείς από την οθόνη για να ξεμουδιάσεις, η καλύτερη φροντίδα του σώματος σου θα σε κάνει να εκτιμήσεις περισσότερο τον εαυτό σου και θα σε ενθαρρύνει να κάνεις περισσότερα βήματα προς μία υγιεινή κατεύθυνση. Αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο ενός φαύλου κύκλου…θα μπορούσαμε να τον ονομάσουμε κύκλο αυτοφροντίδας!

3. Άφησε μία στοργική νοοτροπία να εμπνεύσει τις πράξεις σου

Η εργασία με μάντρα πρώτου προσώπου, στο στυλ της θρύλου αυτοβοήθειας Louise Hay, μπορεί να βοηθήσει στον επαναπρογραμματισμό του υποσυνείδητου σου. Ξεκίνα με επιβεβαιώσεις που είναι αυθεντικές και θα σε εμπνεύσουν. Μερικές φορές οι πιο ισχυρές επιβεβαιώσεις είναι οι πιο απλές, όπως, «Δημιουργώ σχέσεις αγάπης στη ζωή μου» ή «Μαθαίνω πως να γίνω μητέρα του εαυτό μου και να τον φροντίζω» ή απλά «Είμαι αρκετή».

4. Μην μειώνεις τον εαυτό σου για τους άλλους

Είναι υγιές να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου, να σπας πλάκα μαζί σου ή να αναγνωρίζεις κάποια αδυναμία σου μπροστά σε άλλους. Αυτό είναι αποδοχή του εαυτού σου και είναι πολύ στοργικό. Αλλά μην υποβαθμίζεις τα χαρίσματα και τα ταλέντα σου ή μην χτυπάς τον εαυτό σου μπροστά σε άλλους μόνο και μόνο για να κάνεις κάποιον άλλο να αισθάνεται πιο άνετα, πιο περήφανος ή αρκετός. Μπορείς να αγαπάς τον εαυτό σου, να τον υποστηρίζεις και να είσαι περήφανοι για όλα όσα έχεις καταφέρει και έχεις ξεπεράσει ενώ εξακολουθείς να στέκεσαι απέναντι στους άλλους με χάρη και ταπεινότητα. Η μοντελοποίηση της αγάπης του εαυτού για τους άλλους είναι ένα υπέροχο δώρο για να προσφέρουμε στον κόσμο.

αγαπήσεις

5. Δίδαξε στους άλλους ανθρώπους πώς να σου συμπεριφέρονται με αγάπη

Πάντα διδάσκουμε στους άλλους ανθρώπους πώς να μας συμπεριφέρονται με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε στον εαυτό μας, κάτι που οι άλλοι άνθρωποι μπορεί υποσυνείδητα να αντικατοπτρίζουν. Επίσης, διδάσκουμε στους άλλους πώς να μας συμπεριφέρονται σύμφωνα με τα όρια που θέτουμε στις σχέσεις μας. Αυτό μπορεί να μοιάζει με το να επισημάνεις σε έναν καλό φίλο ή σύντροφο ότι είναι αγενής μαζί σου ή ότι σε εκμεταλλεύεται. Πρέπει όμως να βάζεις όρια και στον εαυτό σου. Μια επιβεβαίωση γι’ αυτό θα μπορούσε να είναι, «Φέρομαι στον εαυτό μου με τον ίδιο τρόπο που θα συμπεριφερόμουν σε έναν αγαπημένο, πολύτιμο φίλο».

6. Δημιούργησε χώρο στη ζωή σου

Ο χώρος αυτός σε βοηθά να συνδεθείς με τη δική σου ενέργεια και συναισθηματική εμπειρία. Από αυτό το προσγειωμένο, δυνατό μέρος, θα λάβεις αποφάσεις που είναι πιο στοργικές, ισορροπημένες και αυθεντικές. Ακόμα και μικρές, όπως το αν θα πρέπει να μείνεις μέσα και να ξεκουραστείς ή αν θα βγεις έξω και θα κοινωνικοποιηθείς. Η δημιουργία χώρου μπορεί να είναι το να αφιερώσεις λίγο χρόνο, ακόμη και 15 λεπτά κάθε μέρα, για να γράψεις ημερολόγιο, να διαλογιστείς ή να διαβάσεις ένα μάντρα για τον εαυτό σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

 

 

MORE FROM

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

BEST of INTERNET