Αυτή είναι η Νο1 διατροφή για τις ημικρανίες σύμφωνα με νέα επιστημονικά δεδομένα

Σκέψου να προσθέσεις kale στη λίστα των αγορών σου αυτήν την εβδομάδα.

Φωτογραφία προφίλ συντάκτη ELLE Team
ELLE Team 29 Δεκ. 21
Αυτή είναι η Νο1 διατροφή για τις ημικρανίες σύμφωνα με νέα επιστημονικά δεδομένα

Δεν είναι μυστικό: οι ημικρανίες μπορεί να σε κάνουν να υποφέρεις. Σίγουρα πολλές φορές αισθάνεσαι αβοήθητη όταν ο πόνος σου χτυπά την πόρτα, υπάρχουν όμως ορισμένες ενέργειες που μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις τη διαχείριση των συμπτωμάτων. Για παράδειγμα, ορισμένα φρούτα θα μπορούσαν να αυξήσουν τον κίνδυνο ημικρανίας, ενώ τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορεί να μειώσουν τη συχνότητα και την ένταση αυτών των σοβαρών πονοκεφάλων.

Τώρα, μια μελέτη περίπτωσης ενός 60χρονου άνδρα που υπέφερε από χρόνιες ημικρανίες για περισσότερα από 12 χρόνια υποδηλώνει ότι η διατροφή με βάση τα φυτά και τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα, γνωστή ως δίαιτα LIFE (Low Inflammatory Foods Everyday) θα μπορούσε να παίξει βασικό ρόλο στην καταπολέμηση της χρόνιας αυτής νόσου.

ημικρανίες

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό BMJ Case Reports, αποκάλυψε ότι μετά την τήρηση της δίαιτας, η οποία είναι γεμάτη με πλούσια σε θρεπτικά συστατικά φυλλώδη λαχανικά μεταξύ άλλων φυτικών τροφών, για δύο μήνες, ο ασθενής από 18-24 ημέρες πονοκεφάλου το μήνα είχε 1. Οι πονοκέφαλοι εξαφανίστηκαν μετά από τρεις μήνες και οι ημικρανίες δεν έχουν επανεμφανιστεί για περισσότερα από επτά χρόνια.

«Η χρήση της δίαιτας LIFE… κατάφερε να αναστρέψει τις χρόνιες ημικρανίες όταν άλλες παρεμβάσεις είχαν αποτύχει», δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης David M. Dunaief, MD. «Αν και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, αυτή δεν είναι μια δοκιμή με μεγάλες προοπτικές. Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένα μειονέκτημα στο να ακολουθήσεις τη δίαιτα LIFE με ιατρική επίβλεψη, καθώς η παρενέργεια μπορεί να είναι απλώς καλύτερη υγεία».

Από την πλευρά του, ο ασθενής σχολίασε ότι, εκτός από την εξάλειψη των επώδυνων πονοκεφάλων, η δίαιτα του επέτρεψε να κλονίσει την εξάρτησή του από φάρμακα με βαριές παρενέργειες και βελτίωσε το άσθμα ως πρόσθετο πλεονέκτημα.

ημικρανίες

Ωστόσο, ενώ η κατανάλωση μη επεξεργασμένων τροφίμων φυτικής προέλευσης έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας, η μελέτη μίας μεμονωμένης περίπτωσης απέχει πολύ από την ύπαρξη επαρκών στοιχείων για να εγγυηθούν ότι η μετάβαση σε αυτή τη δίαιτα θα εξαφανίσει τις χρόνιες ημικρανίες σου.

«Πρόκειται για μια μελέτη ενός μόνο ατόμου και τα αποτελέσματα διαφέρουν πολύ από τον έναν πάσχοντα ημικρανίας στον άλλο. Είχα μερικούς ασθενείς που έπεψαν να έχουν ημικρανίες ακολουθώντας μια αντιφλεγμωνώδη δίαιτα και άλλους που ένιωθαν ελάχιστη έως καθόλου βελτίωση»δήλωσε η Michelle Babb, MS, RD, συγγραφέας του Mastering Mindful Eating σε μια συνέντευξη. «Δεν υπάρχει κανένα μειονέκτημα στο να δοκιμάσεις μια αντιφλεγμονώδη δίαιτα, αλλά αν οι ημικρανίες προκαλούνται ορμονικά ή είναι αποτέλεσμα αλλαγών στη βαρομετρική πίεση, μπορεί να μην υπάρξει αξιοσημείωτη βελτίωση μόνο από τη δίαιτα LIFE».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

 

 

#διατροφή #ημικρανίες
Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: