Follow us

Search

Cardio Workout: Εκρηκτική προπόνηση για γρήγορη καύση από τη Δήμητρα Μάρκου

Το 30 days challenge συνεχίζεται από την personal trainer Δήμητρα Μάρκου. Με μια προπόνηση cardio μας συστήνει στα οφέλη αυτής της εκρηκτικής προπόνησης για γρήγορη καύση θερμίδων σε συνδυασμό με ένα πλήρες workout!

Cardio Workout: Εκρηκτική προπόνηση για γρήγορη καύση από τη Δήμητρα Μάρκου

Η αερόβια άσκηση (ή καρδιαγγειακή άσκηση, όρος που της έχει αποδοθεί λόγω των οφελών για την καρδιαγγειακή υγεία) είναι ένα είδος γυμναστικής που περιλαμβάνει ασκήσεις οι οποίες βελτιώνουν την κατανάλωση οξυγόνου από το σώμα και κινούν ρυθμικά και επαναλαμβανόμενα μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος, με συνέπεια την ταχύτερη καύση θερμίδων.

cardio

 

Οφέλη αερόβιας άσκησης

Όπως κάθε μορφή άσκησης έτσι και η αερόβια προπόνηση έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Οφέλη για την καρδιά, το σώμα, το ανοσοποιητικό σύστημα ακόμα και για την ψυχολογία.

  • Αύξηση σωματικής αντοχής
  • Ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος
  • Μείωση της αρτηριακής πίεσης
  • Μείωση σακχάρου στο αίμα
  • Βελτίωση ποιότητας ύπνουΒελτίωση ψυχολογίας
  • Αύξηση της καλής χοληστερίνη (HDL)
  • Καλύτερη διαχείριση βάρους
  • Βελτίωση της λειτουργίας των πνευμόνων
  • Μείωση του καρδιακού παλμού ηρεμίας
  • Καλύτερη απόδοση των μυικών ομάδων που βρίσκονται στην καρδιά και στους πνεύμονες

Το συγκεκριμένο cardio πρόγραμμα περιλαμβάνει 7 ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα, αυξάνουν τους παλμούς της καρδιάς (εξ’ού και ο όρος «cardio»). Διαρκεί 35 λεπτά(αν κανείς 5 σετ) αλλά είναι τόσο έντονο, που δεν θα τα αισθανθείτε-πέρα από τα αποτελέσματα που θα δείτε στο σώμα σας φυσικά!

cardio

Θα πρέπει να είστε πάρα πολύ προσεκτικοί με τον τρόπο που θα εκτελείτε τις ασκήσεις ώστε να αποφύγετε το ενδεχόμενο του τραυματισμού. Πρόκειται για 35 λεπτά στα οποία θα ιδρώσετε και θα κουραστείτε αρκετά. Προφανώς την πρώτη φορά θα νιώθετε μεγάλη εξάντληση. Σταδιακά όμως, θα αρχίσετε να το συνηθίζετε και να ολοκληρώνετε τα σετ πολύ πιο εύκολα.

2-3 φορές την εβδομάδα είναι ένας επαρκής αριθμός φορών ώστε, σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, να δείτε το σώμα σας να αλλάζει!

View this post on Instagram

A post shared by 𝘿𝙞𝙢𝙞𝙩𝙧𝙖 𝙈𝙖𝙧𝙠𝙤𝙪 (@dimitra__markou)

Μπορείτε να παρακολουθείτε τα  updates του 30 days challenge στο Instagram account της personal trainer Δήμητρας Μάρκου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

FITNESS