Bench workout: Η Δήμητρα Μάρκου μοιράζεται μαζί μας 4 οφέλη της γυμναστικής μόνο με το σωματικό μας βάρος #video

Δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος εκγύμνασης από αυτή που περιλαμβάνει αποκλειστικά τη χρήση του σωματικού σου βάρους, Η trainer Δήμητρα Μάρκου μας δείχνει απλές ασκήσεις σε ένα πάγκο {(bench workout) για πλήρη ενδυνάμωση του σώματος.

Φωτογραφία προφίλ συντάκτη Σοφία Δρούγκα
Σοφία Δρούγκα 30 Μαρ. 21
Bench workout: Η Δήμητρα Μάρκου μοιράζεται μαζί μας 4 οφέλη της γυμναστικής μόνο με το σωματικό μας βάρος #video
Δεν είναι πάντα εύκολο να έχεις εξοπλισμό  γυμναστικής μαζί σου ή να αγοράσεις. Υπάρχει όμως και ένα workout που μπορείς να κάνεις αποκλειστικά με τη χρήση του σωματικού σου βάρους. Με τον τρόπο αυτό μπορείς να γυμναστείς γρήγορα και εύκολα χωρίς βάρη ή λάστιχα και έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλα πιο δύσκολα και απαιτητικά workouts.
bench

Η trainer Δήμητρα Μάρκου, μας απαριθμεί τα 4 benefits των workouts με αποκλειστική χρήση του σωματικού μας βάρους:

1.Οι περισσότερες ασκήσεις με το βάρος του σώματος απαιτούν ελάχιστο εξοπλισμό και μπορούν να εκτελεστούν σχεδόν οπουδήποτε. Ένα πρόγραμμα με τέτοιες ασκήσεις μπορεί να γίνει σε έναν οποιοδήποτε κλειστό χώρο, χρησιμοποιώντας απλά είδη οικιακής χρήσης, καθώς και σε υπαίθριους χώρους, όπως πάρκα χρησιμοποιώντας μονόζυγα, παγκάκια, δέντρα, κλπ.

2.Με τις ασκήσεις σωματικού βάρους όπως για παράδειγμα ένα bench workout, δίνετε σήμα σε όλο μας το νευρικό σύστημα να ενεργοποιηθεί. Αυτή η αυξημένη ενεργοποίηση του κεντρικού νευρικού συστήματος οδηγεί σε μεγαλύτερη μυϊκή προσαρμογή, καθιστώντας μας ολοένα και πιο ικανούς για δυσκολότερες και δυνατότερες ασκήσεις.

3. Είναι ασφαλείς. Δύσκολα θα βάλεις φορτίο που δεν είναι στα κυβικά σου. Οπότε αν κάνεις καλό ζέσταμα δύσκολα θα τραυματιστείς

4. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου. Σε μία κυκλική προπόνηση  (δες ασκήσεις στο τέλος) αλλάζεις από τη μία μυϊκή ομάδα στην άλλη δίνοντας τον απαραίτητο διάλειμμα για ανάρρωση αλλά χωρίς να σταματάς να ασκείσαι. Χωρίς να βάλεις βάρη ή μεγάλο βαθμό δυσκολίας.Προσπάθησε να κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερους κύκλους.

Δες στο παρακάτω video ένα απλό και γρήγορο bench workout απο τη Δήμητρα Μάρκου μόνο με τη χρήση ενός πάγκου και του σωματικού σου βάρους:

#γυμναστική
Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: