Follow us

Search

Πώς η θετική διάθεση για άσκηση ευνοεί τη μακροζωία #έρευνα

Συνεχώς ακούμε πως η δύναμη της θετικής σκέψης είναι το κλειδί της επιτυχίας και επηρεάζει σχεδόν όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας. Όπως αποδεικνύεται και από μια έρευνα του Stanford University η θετική διάθεση προς την άθληση φαίνεται να επηρεάζει και την ποιότητα της ζωής μας.

Πώς η θετική διάθεση για άσκηση ευνοεί τη μακροζωία #έρευνα

Η συνεχής προσπάθεια να αποκτήσουμε μια θετικότερη διάθεση προς τη ζωή είναι ένα θέμα που μας έχει απασχολήσει όλους κατά καιρούς. Πολλά λέγονται και γρπαφονται για αυτή αλλά με όλα αυτά που συμβαίνουν φαίνεται ακόμη δυσκολότερο να την αποκτήσουμε και να την εφαρμόσουμε.

Η αλήθεια είναι πως χρειάζεται αποφασιστικότητα και πείσμα για να αποκλείσεις το άγχος και όλα αυτά που μπορεί να σου δημιουργούν ένα κακό mood που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά όλα αυτά που προκύπτoυν καθημερινά. Η άσκηση γνωρίζουμε πόσο βασική είναι για την επίτευξη αυτού το σκοπού, όμως ήξερες πως υπάρχει και μια έρευνα που το αποδεικνύει;

Η έρευνα του Stanford University, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Health Psychology, υποδηλώνει ότι ο τρόπος που βλέπουμε τις αθλητικές μας δραστηριότητες παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συνολικής μας υγείας. Η μελέτη εξέτασε περισσότερους από 60.000 ενήλικες άνω των 16 ετών, βλέποντας πόσο σωματικά δραστήριαοι ήταν και τι αντιλήψεις είχαν για τη γενική υγεία τους.

διάθεση

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που συνέκριναν την πρόοδο της φυσικής τους κατάστασης με άλλους – και είδαν τους εαυτούς τους λιγότερο δραστήριους – είχαν 71% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίτερα από εκείνους που θεωρούσαν τους εαυτούς τους πιο δραστήριους (ακόμα κι αν τα επίπεδα φυσικής κατάστασης ήταν τα ίδια).

 

Το συμπέρασμα; Επιβραβεύστε την πρόοδο της φυσικής σας κατάστασης με καθημερινές επιβεβαιώσεις και σταματήστε να συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους. Δεν ωφελεί σε τίποτα να βάζουμε τον εαυτό μας σε αυτή τη θέση και επιπλέον αν στοχεύουμε να ζήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, ίσως θα πρέπει να σκεφτούμε ξανά τον τρόπο αντιμετώπης και τη διάθεση που έχουμε προς τις αθλητικές μας δραστηριότητες στην καθημερινότητα. Λίγο λιγότερο σαν δουλειά και περισσότερο σαν προσωπικό στόχο για ψυχική και σωματική εξέλιξη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

MORE FROM

FITNESS